DIR® – tai modelis, kuris yra paremtas visapuse žmogaus raida (Developmental), individualiu asmens profiliu (Individual-differences), ir orientuotas į santykį (Relationship-based).
DIRFloortime
Šeši funkcinės-emocinės raidos tarpsniai
Šeši pirmieji raidos tarpsniai (dar vadinami etapais) suformuoja visos mūsų raidos ir mokymosi gebėjimų pagrindą. Trumpą peržvalgą ir kiekvieno raidos tarpsnio aprašymą rasite čia.
Visavertė DIR programa
DIR programos pamatas yra Floortime. Tačiau programa neapsiriboja vien Floortime metodu. Ergoterapija, logopedija, kineziterapija, psichologo užsiėmimai, biomedicinos metodai, tėvų parama, lavinamieji užsiėmimai ar kitos naudingos vaikui terapijos ar veiklos turėtų tapti visavertės DIR programos dalimi.
Pradinio įvertinimo lentelė
Čia pateikta lentelė, kuri yra pradinis taškas, padedantis suprasti maždaug kuriame raidos tarpsnyje yra Jūsų vaikas, bei kokius galimus raidos iššūkius jis/ji patiria. Svarbu suprasti, kad šis įvertinimas yra orientatyvus ir nėra tinkamas formuojant diagnozes ar nulemiant terapinę eigą.
Biologiniai iššūkiai
Specialiųjų poreikių vaikai patiria įvairiausius biologinių procesų iššūkius, kurie paveikia jų gebėjimusprisitaikyti ir veikti savo aplinkoje ir pasaulyje. Yra daugybė būdų aptarti šiuos individualius skirtumus,tačiau bandant suprasti, kaip šie skirtumai paveikia...
DIR modelio mokymų etapai
ICDL išvystė išsamų DIR programos mokymosi modelį, kurio įsisavinimas etapais atsispindi įgyjamuose DIRFloortime sertifikatuose.